In dit blog vertellen wij (Don & Dingo) aan elkaar wat we zoal hebben meegemaakt.

Via Google-analatics kunnen wij zien waar onze lezers wonen.
(niet bang zijn, want wij kunnen niet zien wie het zijn :-)

zondag 5 september 2010

Het was kicke !!

Hey Donzemans,

Wat vond ik het afgelopen week leuk, dat jullie er weer waren.
Ik heb weer knoerte genoten van het keten samen.

Oke, ik was de volgende twee dagen weer helemaal van de leg.
Maar owowow wat was het kicke !!!

Toch moet je even onderstaande kiekjes maar eens bekijken :-)

Toen ik negen weken oud was, klom ik al bovenop je.........
En nu nog steeds :-) :-)


Hier nog een leuk plaatje van ons drietjes
We lijken zo wel de DRIE MUSKETIERS :-)

Een voor allen.......allen voor een !!!


Knuffels en peutjes van
Dingemans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten