In dit blog vertellen wij (Don & Dingo) aan elkaar wat we zoal hebben meegemaakt.

Via Google-analatics kunnen wij zien waar onze lezers wonen.
(niet bang zijn, want wij kunnen niet zien wie het zijn :-)

dinsdag 7 september 2010

Hieperdepiep !!!!

Yeeeeeehaaaaa vriendjes en vriendinnetjes,


Lets' party !!!!

Ikkes is vandaag namelijk 1 jaar geworden.

Dus ga ik de hele dag lopen te feestbeesten, taartjes eten, burrels drinken, kadootjes uitpakken etc etc.

Ik heb even in m'n archief gesnuffeld om een paar kiekjes op te duikelen........

Hier ben ik nog maar net geboren ....... (dus 8 september 2009 :-)

Eigenlijk was ik toch wel een heel schattig pupseltje



Op dit kiekje ben ik alweer een halfjaar....... (maart 2010)

Wat een lekkere slungel he ?


En dit plaatje is nog maar pas geschoten

Tsja, dat begint tenminste te lijken op een Rottweilerbekkie (lekker vierkant :-)


Knuffels en groetels van

een hele jarige Dingo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten