In dit blog vertellen wij (Don & Dingo) aan elkaar wat we zoal hebben meegemaakt.

Via Google-analatics kunnen wij zien waar onze lezers wonen.
(niet bang zijn, want wij kunnen niet zien wie het zijn :-)

woensdag 8 september 2010

Je was op tijd

Hey Donzemans,.

Je bent nog op tijd hoor.

Vandaag (de 8e dus) ben ik jarig.

Mijn eerdere berichtje kreeg van die stomme computer de datum van gister mee.
K snap ook niet waarom.

Maar vandaag is dus de grote dag.

Vanmorgen werd ik wakker gezongen.....raar vrouwtje.....
Nou, met mijn ochtendhumeurtje is dat niet zo'n succes.
Ik heb me lekker in m'n bench nog een keertje omgedraaid en heb nog effekes lekker doorgeslapan.

Later zijn we aan de taartjes gegaan.
Baasje en vrouwtje gebakjes en ik een superlekkere bruine boterham met pindakaas.
Je krijgt er wel een plakbekkie van, maar smullen !!!

Ook heb ik nog kadootjes gekregen.
Een nieuwe halsband, een dekje voor de bench en een Wubba (met een piepje :-)
Gna gna, daar hadden ze even niet op gerekend !!
Ik heb lekker de hele dag lopen piepen met dat ding.

Net nog gezellig een supergrote wandeling gemaakt en nu ga ik m lekker plat gooien.

Grote vriend (en vriendin) de jarige job wenst jullie TRUSTE xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten