In dit blog vertellen wij (Don & Dingo) aan elkaar wat we zoal hebben meegemaakt.

Via Google-analatics kunnen wij zien waar onze lezers wonen.
(niet bang zijn, want wij kunnen niet zien wie het zijn :-)

zaterdag 28 augustus 2010

Gemist !!

Tjeutje Donnemans,

Wat heb ik jou (en Pussy) gemist man !!
Zat jij daar helemaal in dat verre Zwitserland en ik kan toch helemaal geen Zwitsers kletsen, dus kon ik je niet eens bellen of mailen.

Nee, ik ben blij dat je weer gewoon thuis bent, dan kan ik je tenminste vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt.......

NIETS, noppes, nada, nothing.

We klootviolen hier maar een beetje aan.
Is wel gezellig hoor, maar je maakt zo helemaal niets mee.

Baasje is ziek geweest.
Heeft naast alle andere narigheid ook een ontsteking aan de luchtwegen gehad.
Nou, die kan blaffen man !!! Daar kunnen wij samen nog wat van leren.
Maar gelukkig lijkt het nu weer de goede kant op te gaan, dus wie weet gaan we komende week nog leuke dingen doen.

Ik heb gehoord, dat jullie misschien deze kant op komen.
Dus ik heb voor alle zekerheid bij allebei de agenda's leeg gepletterd.
Ze hebben er nu alleen nog maar afspraken in staan zo 's morgens om 9.00 uur.
Maar dat is geen punt, want jouw baasje is toch niet zo'n vroege vogel :-)

Ik kan me er nu al op verheugen om samen weer lekker te donderjagen.
Maar je moet wel eventjes een beetje krachttraining gaan doen, want ik weeg inmiddels al 48 kg.
Tsja, dat groeien lijkt niet te stoppen bij mij.

Ik ben dan wel groot en lomp aan het worden, maar ik ben nog altijd even lief (vind ik zelluf :-)

Tot gauw gozer !!

Je vriend Dingo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten