In dit blog vertellen wij (Don & Dingo) aan elkaar wat we zoal hebben meegemaakt.

Via Google-analatics kunnen wij zien waar onze lezers wonen.
(niet bang zijn, want wij kunnen niet zien wie het zijn :-)

vrijdag 27 augustus 2010

Back in town

Hei die Dingo,

Nederlandse pet weer op: wel, we zijn weer thuis. Kapottttttt man. De halve dag achter in die auto gehangen, snot weer, bah. Die ouwe daar voorin heeft twee ruitenwissers, wij maar één, waarvan dat verschil? Wij moeten die hele nondejuu achter ons in de gaten houden. Nou ja, wij, eigenlijk ik dan. Die Pussy gaat 'leggen' en dat is het dan. Hoe kun je, je kunt van alles missen. Nee, ik zit rechtop om te zien of ook wel alles loopt zoals het moet lopen.

Vanochtend wilde ik niet op de plee, heb ik bewaard voor de 'Fransen'. Die heb ik me een drol daar neer gelegd, man, die ligt er nog - en lang, - . 'k Denk dat ze morgen een stank alarm afgeven daar zo in die vogezen.

Nou, eenmaal thuis, is het zo slecht nog niet. In goed Nederlands 'es hat platz', kan m'n kont weer roeren. Maar wat ben ik moe. Echt, vakantie vieren is kapot makerij. Niks voor een Berner. Gezellig, dat weer wel, maar je komt niet aan je rust toe. Altijd maar weer, 'ga je mee' , 'riem om', ik zeg dan "LAAT NOU LIGGEN", wordt niet gehoord. Die zijn DOOF.

Enfin,
Volgende week is het Hunde-Treff. Heb baas al zoiets horen neuzelen. Niet dat die zoveel zinvols uitkraamt, maar soms gaat het licht bij hem aan. Hij zegt dat hij jouw baas gaat bellen, ben benieuwd. Heb ik je al verteld dat ik tamelijk reuerig ben geworden, ben een macho geworden. Een hele grote macho. Ben de grootste reu van de hele wereld (vind ik zelf).

Hei boy, tot gauw dan.

Je Don, en poezels van Pussy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten