In dit blog vertellen wij (Don & Dingo) aan elkaar wat we zoal hebben meegemaakt.

Via Google-analatics kunnen wij zien waar onze lezers wonen.
(niet bang zijn, want wij kunnen niet zien wie het zijn :-)

zondag 7 februari 2010

Nieuwe kofferset

Hey Don,

Moet ik me toch een nieuwe kofferset aanschaffen !!!

Heb even op een rijtje gezet wat ik volgende week allemaal wil meenemen, maar dat past niet in m'n rode koffertje.....
  • veul brokjes / moet er niet aan denken te weinig eten bij me te hebben
  • botjes / wil wel lekker kunnen knauwen
  • snoepjes / heb zelfs hartjes uitgezocht ('t is dan nl Valentijn)
  • kussen / voor de vorm, want ik ga toch op bed slapen
  • bakken en standaard / ik wil wel op nivo blijven eten
  • halsband en riem / vind ik niet nodig, maar de baasjes wel
  • badlaken / met m'n 55 cm schofthoogte en 28 KG voldoet een vaatdoekje niet meer
  • extra badlakens / heb gehoord dat er een vijver is :-)
  • shampo / na die vijver zal er wel gebadderd moeten worden
  • speelgoed / we moeten lekker kunnen touwtrekken enzo
  • van alles wat ik hierboven vergeten ben :-)

Denk dat ik maar een aanhangwagentje laat huren.
Als dit allemaal bij mij in de kofferbak moet, dan heb ik bijna geen ruimte meer

Trouwens, er moet ook nog een (klein) plastic tasje met spulletjes voor de baasjes bij.

Man-o-man, we hebben er toch zo'n zin in !!!

Tis trouwens wel hard nodig hoor, die vakantie !!
Heb me namelijk vandaag ingeschreven voor school.
Op 6 maart ga ik starten en wat denk je...........

Ik mag die stomme Puppycursus overslaan en gelijk door naar de Beginnerscursus.
Heb daar lekker een grote waffel opgezet, dat ik al een reuze afgetrainde Rottie ben en dus niet met die Kleuters opgescheept wil zitten.
Moet daar wel lekker een beetje kunnen rausen; ben ik namelijk met jullie gewend.
Trouwens, ik ken ook al knoerte veel commando's (als ik zin heb :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten